הותר לפרסום: הניצב בדימוס שנחקר בפרשת פישר הוא ברונו שטיין

    משה וייס | צילום: ויקיפדיה No Comments on הותר לפרסום: הניצב בדימוס שנחקר בפרשת פישר הוא ברונו שטיין
    2:28
    21.05.24
    נתי קאליש No Comments on האדמו"ר מאמשינוב הורה: "לנסוע למירון, לא חושב שיש סכנה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הבוקר פג תוקפו של צו איסור הפרסום על שמו של הניצב בדימוס שנחקר באחרונה בקשר לפרשת רונאל פישר, הנחקר הוא הניצב בדימוס ברונו שטיין, מפקד מחוז מרכז לשעבר.

    שטיין פרש מן המשטרה לפני כתשעה חודשים, כאשר עיתון 'הארץ' פרסם תמונה בה הוא נראה כשהוא מבלה עם פישר באירוע פרטי, כאשר כבר נודע כי עורך הדין חשוד בעבירות שוחד ושחיתות בהיקף עצום.

    הניצב זומן לחקירה בעקבות עדותו של עד המדינה, רפ"ק ערן מלכה. שטיין ודוד נחקרו בימים האחרונים במשרדי היחיד לחקירות שוטרים, יחד עם אחד מבעלי חברת הבניה 'ב. יאיר', החשוד במימון טיסותיו של שטיין לחו"ל.

    היום תחל הקראת כתבי האישום בפרשה, ועדותו של מלכה אינה צפויה להביא לשינויים בהם; אך כתב האישום נגדו צפוי לעבור עדכון, ומספר סעיפי אישום יימחקו ממנו.

    רפ"ק מלכה נאשם בהשמדת מכשיר הפלאפון שלו, כאשר הניח עם מעצרו של פישר כי כאשר יגיעו אליו החוקרים הם יישתמשו בחומר השמור בו כראיה. מלכה השמיד את המכשיר בחוף הים ולאחר מכן רכש לעצמו מכשיר חדש – אותו מסר לחוקרי המשטרה כאשר נתבקש. במהלך המגעים להסדר הטיעון אותר המכשיר, וכחלק מן ההקלות יוחלף סעיף השמדת הראיה לסעיף שיבוש הליכי חקירה.

    הקלה נוספת הנוגעת גם כן במכשיר הפלאפון, כאשר נפרץ המכשיר של עורך הדין פישר – ובקשה לבדיקת תוכנו נשלחה בטעות לפישר במקום לבית המשפט. פישר כינס אז את שותפיו, יחד עם עד המדינה והפרקליטה רות דוד, לדון בתוצאות פיצוח תוכן המכשיר. חלקו של מלכה בפגישה הלילית יימחק מכתב האישום.

    עם זאת, ההקלות בכתב האישום לא צפויות להביא להקלה בעונשו, כפי העולה מהודעת המשטרה בדבר חתימת הסכם עד המדינה עימו.



    0 תגובות